FAQ

Je možné si nabízené zboží předem vyzkoušet a prohlédnout?

Ano samozřejmě, v naší prodejně v Praze, U Průhonu 17 každý všední den od 9-17h. Zde si můžete zboží předem vyzkoušet a popřípadě i zakoupit. Kontakt

 

Zboží je skladem, kdy mi přijde?

Pakliže je u produktů uváděna dostupnost skladem, bude tentýž či nejpozději následující den objednávka expedována a následující pracovní den doručena. Více informací o dodání zde.

 

Kolik zaplatím poštovné a balné?

Nikdy si neúčtujeme poštovné a balné. Všechny objednávky expedujeme českou poštou či přepravní společností DPD, díky které máte ode dne podání druhý den zásilku doma. Více informací o dopravném naleznete na
Kompletní ceník dopravy.

 

Mohu objednávat i bez objednávky přes Eshop?

Samozřejmě můžete. Lepší a výhodnější je však objednávku provádět přes náš internetový obchod. Tím, že provedete touto formou objednávku můžeme vás v případě komplikací, nejasností či reklamací neprodleně informovat o stavu vaší objednávky.

 

Je registrace povinná?

V našem obchodě registrace povinná není, avšak tímto se připravujete o možnost sledování vaší objednávky a přístupu do věrnostního systému pro stálé zákazníky.

 

Co když mi objednané zboží nebude sedět?

Pakliže z nějakého důvodu vám nebude dané zboží sedět či vyhovovat, samozřejmě Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost. V tomto případě společně s reklamovaným zbožím přiložte kopii daňového dokladu a podrobným popisem vyskytnutého problému.

 

Mohu na prodejně platit kartou?

 

U nás můžete platit kartou VIsa, VIsa Electron, MasterCard a Maestro a to jak na prodejně tak i v našem.