Postup při reklamaci

 

Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího. Proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.

 

Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:

 

Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji vyskytnutou závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím včetně příslušenství přibalte, kopii faktury, vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:

 

Sportex.cz - reklamační oddělení

U Průhonu 17

170 00 Praha 7

 

Zboží, které bude zasláno bez vysvětlení bude okamžitě zasláno zpět odesilateli.

 

Po přijetí reklamace nastane standardní postup, kdy dojde k posouzení závady oprávněnou osobou. Zboží bude zasláno výrobci či dovozci na odborné posouzení a následně bude vystaveno písemné stanovisko o oprávněné či neoprávněné reklamaci.

 

V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno či vyměněno za nový kus. V tomto případě má kupující právo na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací a poštovného v přiměřené výši.

 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.